Ποιοι είμαστε

Λίγα λόγια για εμάς

Είμαι ο  Δημήτρης Αίσωπος, απόφοιτος του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και κάτοχος μεταπτυχιακού από το ΕΑΠ στην «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση ατόμων με προβλήματα στο γραπτό και προφορικό λόγο».  

Εργάζομαι στο Βόλο, στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, από το 2004. 

Έχω επάρκεια στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα και στη γραφή Braille και είμαι πιστοποιημένος χορηγητής, για κλινική και ερευνητική χρήση, του ψυχομετρικού εργαλείου ΛΟΓΟΜΕΤΡΟ.

Γνωρίζω Αγγλικά και Γερμανικά.

Συμμετέχω σε καινοτόμα ευρωπαϊκά προγράμματα Comenius ,Teacher4Europe, Erasmus+ KA3.

Έxω συνεργαστεί με το Ινστιτούτο Επεξεργασίας Λόγου (ΙΕΛ) στο πρόγραμμα HamNoSys και με το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας σε πιλοτικό πρόγραμμα διδασκαλίας της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας σε νήπια και πραγματοποίησα υποδειγματικές παρουσιάσεις στο μάθημα της Σχολικής Πρακτικής, σε θέματα τεχνολογίας και συνεκπαίδευσης Γενικής και Ειδικής Αγωγής . 

Διετέλεσα επιμορφωτής ενηλίκων (την Ελληνική Νοηματική Γλώσσα) σε Κ.Ε.Κ.

Με απασχολούν οι σύγχρονες τάσεις στην εκπαίδευση, παρακολουθώ, επιμορφώνομαι και συμμετέχω με εισηγήσεις σε εθνικά και  διεθνή συνέδρια στον τομέα της τεχνολογίας στην  Ειδική Αγωγή.

Υποστηρίζω τη συμπεριληπτική εκπαίδευση και συνεργάζομαι με συναδέλφους όλων των ειδικοτήτων σε αυτή την κατεύθυνση.

Η δουλειά μου έχει βραβευτεί σε εθνικούς και ευρωπαϊκούς διαγωνισμούς:

  • BRONZE βραβείο στα Education Leaders Awards 2022, στην κατηγορία Συμπερίληψη και Διαφορετικότητα.
  • SILVER βραβείο στα Education Leaders Awards 2021, στην κατηγορία Στοχευμένα προγράμματα και Ειδικά Σχολεία.
  • 2η θέση στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ψηφιακής Δημιουργίας που διοργάνωσε η Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» με τίτλο «Οδική Ασφάλεια Παντού και Πάντα!».
  • SILVER βραβείο στα Education Leaders Awards 2019, στην κατηγορία Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες για τη συμμετοχή με τίτλο “SpecialEduVideo”.
  • ΒΡΟΝΖΕ βραβείο στα Education Leaders Awards 2018, στην κατηγορία Βέλτιστη Μαθησιακή Εμπειρία για τη συμμετοχή με τίτλο «Social, digital skills & inclusion».
  • 2η θέση στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό  SID 2017 για μαθητές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με θέμα: «Εκπαιδεύοντας τον παππού στο διαδίκτυο».  Διοργάνωση από το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου, του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας.
  • 1η θέση στον 3ο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό: «Το σχολείο που ζήσαμε – Το σχολείο που ονειρευόμαστε». Συνδιοργάνωση από την ΕΡΤ, το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και το Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Διάσωσης Σχολικού Υλικού.
  • Συμμετοχή και 1η θέση από ειδική και γενική αγωγή στην Ελλάδα στον διεθνή διαγωνισμό για εκπαιδευτικούς GLOBALMIXATHONCHALLENGE, που διοργάνωσε η Microsoft.
  • Συμμετοχή στα ψηφιακά σενάρια της πλατφόρμας «ΑΙΣΩΠΟΣ», που συνδιοργανώσανε το ΙΕΠ και το Υπουργείο Παιδείας. Βράβευση ψηφιακού σεναρίου ως ΒΕΛΤΙΣΤΟΥ.

Το συγγραφικό μου έργο:

«Αναζητώντας τις δυναμικές του Σύγχρονου Σχολείου», πρακτικά  2ήμερου συνεδρίου-Ψηφιακή αφήγηση στο γενικό και στο ειδικό σχολείο, από ΠΤΔΕ Αθηνών 

«Ψυχοκινητικά Παιχνίδια για Κωφά και Βαρήκοα Παιδιά», ΗΒΗ εκδοτική.

«Κάτι χάνω, κάτι βρίσκω», ΗΡΑ Εκδοτική. Το παραμύθι συνοδεύεται από dvd οπτικοποίησής του στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα και από ειδικό έντυπο μεταγραφής του σε Braille.  

«Η ενσυναίσθηση σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα», Αναζητώντας τις δυναμικές του σύγχρονου σχολείου VI, εκδόσεις Γρηγόρης    

«Ψηφιακή αφήγηση στο Γενικό και στο Ειδικό σχολείο» στο Αναζητώντας τις δυναμικές του σύγχρονου σχολείου V, εκδόσεις Γρηγόρης 

Μου αρέσει ο,τιδήποτε έχει να κάνει με αθλητισμό και ειδικά το μπάσκετ. Και εννοείται με γοητεύει πάντα η τεχνολογία γενικότερα και το video editing.

Είμαι η Ευτυχία Πλακαρού, δασκάλα με διετή μετεκπαίδευση στη Γενική Αγωγή στο Διδασκαλείο Δημήτρης Γληνός και πιστοποιημένη Eκπαιδεύτρια Eνηλίκων. Εργάζομαι στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση στο Βόλο.

Γνωρίζω Αγγλικά και Γαλλικά και  έχω μακροχρόνια συμμετοχή σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα, Comenius, Osos,e Twinning,  Teachers4Europe, Erasmus KA1, Erasmus+ KA3.

Πιστεύω στην ανάγκη επιμόρφωσης του εκπαιδευτικού και προσπαθώ διαρκώς να μαθαίνω και να εξελίσσομαι. Έχω επιμορφωθεί και πιστοποιηθεί για:

  • Χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών με ECDL,  Α΄ επιπέδου για τη χρήση και Β’ επιπέδου για την παραγωγή διδακτικού υλικού(ΙΕΠ)
  • Χρήση και εκπαιδευτική αξιοποίηση διαδραστικού πίνακα (ΚΕΚ)
  • Εργαλεία επεξεργασίας πολυμέσων-Εργαλεία παραγωγής εκπαιδευτικού υλικού(σεμινάρια e Twinning)
  • Πλατφόρμες ηλεκτρονικής μάθησης-εργαλεία παραγωγής εκπαιδευτικού υλικού-εργαλεία επικοινωνίας (σεμινάρια e Twinning)
  • Εκπαιδευτική ρομποτική( Thymio, scratch) (σεμινάρια e Twinning)
  • Εργαστήρια Δεξιοτήτων (ΙΕΠ)
  • Εξ αποστάσεως εκπαίδευση(ΙΕΠ)
  • Πρόληψη και αντιμετώπιση σχολικής βίας (ΙΕΠ)
  • Δημιουργικό και ασφαλές διαδίκτυο-Αξιολόγηση και ανάπτυξη κριτικής σκέψης για το ψηφιακό περιεχόμενο(ΙΕΠ)
  • Μετασχηματίζουσα μάθηση μέσω της τέχνης(Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας)
 

Κατά τη γνώμη μου η συνεργασία των εκπαιδευτικών σε όλους τους χώρους της εκπαίδευσης, αποτελεί ουσιαστικό μοχλό προσωπικής και επαγγελματικής ανάπτυξης. Για το λόγο αυτό  διετέλεσα: 

  • Συντονίστρια σχολικής ομάδας στο Δίκτυο Σχολικής Καινοτομίας
  • Πρεσβευτής του Πανελλήνιου Εκπαιδευτικού δικτύου Teachers4Europe για την Α/θμια Εκπ/ση Μαγνησίας  
  • Πρεσβευτής στο έργο Erasmus+ KA3: “Τ4Ε: Setting an Agora for Democratic Culture” για την Α/θμια Εκπ/ση Μαγνησίας
  • Συντονίστρια Ομάδας στο Έργο: «Πού πας καραβάκι με τέτοιο καιρό;» της Μαγνήτων Κιβωτού
  • Υπεύθυνη για την αντιμετώπιση της βίας στη σχολική μονάδα
 

Συνεργάστηκα με τα:

  • Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας: Α. Στο Δίκτυο Σχολείων Έρευνας και Β. Με υποδειγματικές εισηγήσεις-παρουσιάσεις στη Σχολική Πρακτική 1 και 2.
  • Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης: Συμμετοχή στην επεξεργασία διδακτικού υλικού για αρχάριους πολιτικούς πρόσφυγες.
  • Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Συντονισμός για την δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού για τη ναυτική παράδοση Μαγνησίας.
  • Πανεπιστήμιο Θράκης στο έργο: Διδάσκοντας βιολογικές έννοιες στο Δημοτικό Σχολείο
 

Το συγγραφικό  μου έργο:

  • Καινοτόμο εκπαιδευτικό υλικό: «Μαθαίνω Ελληνικά, για αρχάριους», επίσημο υλικό για τα τμήματα πολιτικών προσφύγων της  ΝΕΛΕ. Έκδοση Τμήμα Λαϊκής Επιμόρφωσης- Υπουργείο Πολιτισμού. 
  • Εκπαιδευτικό υλικό «Μαθαίνω για το Ευρώ». Έκδοση Παλμός
  • Η Ευρώπη των Πολιτών κτίζει γέφυρες, έκδοση ΕΕ
  • Συμμετοχή στην παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού «Πού πας καραβάκι με τέτοιο καιρό-Βίρα τις άγκυρες», Μαγνήτων Κιβωτός-Κρίθηκε κατάλληλο για τα Εργαστήρια δεξιοτήτων και ως αυτόνομο εκπαιδευτικό υλικό(ΙΕΠ). Έκδοση Παλμός
  • Διδακτική πρόταση: «Ερευνώ τη θάλασσα που κολυμπώ». Έκδοση Τμήμα Διδακτικής και Επαγγελματικής Ανάπτυξης των Βιοεπιστημόνων Μοριακής Βιολογίας, Πανεπιστήμιο Θράκης
  • Δημοσιεύσεις πρακτικών σε εθνικά και διεθνή συνέδρια.
 

Η δουλειά μου έχει αξιολογηθεί και βραβευθεί σε εθνικούς και ευρωπαϊκούς διαγωνισμούς:

  • Πανελλήνια διάκριση για το Project: «Θάλασσα πικροθάλασσα, πώς να σε εκτιμήσω», Τeachers4Εurope,Ευρωπαϊκή Επιτροπή στην Ελλάδα
  • Έπαινος από την Ευρωπαία Επίτροπο για Θέματα Αλιείας κ. Μαρία Δαμανάκη για το έργο: «Άσε το γόνο να γίνει γονιός»
  • Εθνικές και  ευρωπαϊκές  ετικέτες ποιότητας σε έργα E Twinning
  • Πρώτη θέση σε ευρωπαϊκό διαγωνισμό για το έργο «Four seasons of Vivaldi»
  • Πρώτη πανελλήνια θέση στο Δίκτυο Σχολικής Καινοτομίας σε διαγωνισμό Φυσικής για το έργο: «Το πολύμορφο, πολύτροπο, πολύτιμο νερό»
  • Δεύτερη θέση σε πανελλήνιο διαγωνισμό του Ασφαλούς Διαδικτύου με το  project: «Εκπαιδεύοντας τη γιαγιά στο Διαδίκτυο» σε συνεκπαίδευση Γενικής με Ειδική Αγωγή
  • Εθνική διάκριση στο πρόγραμμα Open Schools for Open Societies για το έργο: «Στη θάλασσα που κολυμπώ μήνυμα στέλνω μακρινό»
  • Τρίτη πανελλήνια θέση στο Education Leaders Awards  για το Project Συνεκπαίδευσης Γενικής και Ειδικής Αγωγής: «Social and Digital skills and Inclusion”
  • Τρίτο πανελλήνιο βραβείο στα Education Leaders Awards 2022, Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων, στην κατηγορία Συμπερίληψη και Διαφορετικότητα, με το έργο: «Συμμαθητές με τον Albert, την Helen, τον Louis, τον Ludwig….» 
 

Είμαι παντρεμένη και έχω δυο κόρες. Μου αρέσει η μουσική, ο χορός και οι βόλτες στη φύση.